Увод. Основни поими. Хипотези и теории. Тестирање на хипотезите/теориите. Субјективитет при истражување на "објективната" стварност. Користење на паралелни извори на информации или сознанија. Потреба од визуелизација (создавање ментални концепти). Мисловни експерименти. Дефиниција на мисловен експеримент. Потреба од вакви експерименти. Примери на мисловни експерименти. Модели. Зошто модели? Видови модели. Ограниченија на моделите. Опасности при примената на (демонстрации со вклучување на) моделите. Примери за модели (атоми, молекули, јадра, хемиски врски, кристали итн.). Изработка на различни модели. Анимации. Корист од употреба на анимации во наставата. Компјутерите во наставата по хемија. Компјутерски анимации и програми за подготовка на анимации. Примери (различни модели на атоми; вибрации на молекули; честичка во тридимензионална кутија; расејување на -честички во кулоновско поле на јадрото; молекулски ротации; хемиски реакции......). Видео-експерименти и презентации. Потреба од видео експерименти? Предности и недостатоци на ваквите презентации. Примери (реакции на калиум со хлор, бром и јод; реакција на големи парчиња алкални метали и вода; fast motion реакции ‡ различни хемиски бранови); ......
Литература: