Модели и анимации

Увод. Основни поими. Хипотези и теории. Тестирање на хипотезите/те­ориите. Субјек­ти­витет при истражу­вање на "објективната" стварност. Користење на паралелни извори на информации или сознанија. Потреба од визуелизација (создавање ментални концепти). Мисловни експерименти. Дефиниција на мисловен експеримент. Потреба од вакви експе­ри­мен­ти. Примери на мисловни експерименти.   Модели. Зошто модели? Видови модели. Ограни­че­нија на моделите. Опасности при примената на (демонстрации со вклучување на) моделите. Примери за модели (атоми, молекули, јадра, хемиски врски, кристали итн.). Изработка на различни модели. Анимации. Корист од употреба на анимации во наставата. Компјутерите во наставата по хемија. Компјутерски анимации и програми за подготовка на анимации. Примери (различни модели на атоми; вибрации на молекули; честичка во тридимензионална кутија; расејување на -честички во кулоновско поле на јадрото; молекулски ротации; хемиски реакции......). Видео-експерименти и презентации. Потреба од видео експе­ри­менти? Пред­нос­ти и недостатоци на ваквите презентации. Примери (реакции на калиум со хлор, бром и јод; реакција на големи парчиња алкални метали и вода; fast motion реакции ‡ различни хемиски бранови); ......

 

Литература:

    Предметот е вклучен во следните насоки:


    Следни испити од овој предмет:

    Материјали

© 2024. Институт за хемија, ПМФ, УКИМ, Скопје.