1. |
Наслов на наставниот предмет |
СОВРЕМЕНИ ТЕХНОЛОГИИ ВО ХЕМИСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ |
|||||||||||||||||||
2. |
Код |
|
|||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Хемија (наставна хемија) |
|||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија |
|||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
прв |
|||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
IV/VII |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
4 |
||||||||||||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Слоботка Алексовска |
|||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Педагогија, Психологија, Примена на компјутери во хемијата, Општа методика во хемијата. |
|||||||||||||||||||
10.
|
Цели на предметната програма (компетенции):
|
||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма:
- улогата и важноста на визуелацијата за разбирање на апстрактните поими во хемијата; - средства што бараат посебна технологија (графоскоп, проектор, аудио касети, видео касети, компакт дискови, компјутери, Интернет итн.)
- што е учење на далечина; - радио и телевизиски емисии и примена на компјутерската техника при учење на далечина; - улогата на наставникот при учење на далечина; - улогата на ученикот при учење на далечина. |
||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања и вежби |
||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
120 |
|||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
2+2+0 неделно предавања 2 часа аудиториски 2 часа |
|||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови |
|||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
20 часови |
|||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
20 часови |
|||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
20 часови |
|||||||||||||||||||
17.
|
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||
17.1 |
Тестови (тест или усно испрашување) |
30 бодови |
|||||||||||||||||||
17.2 |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писм./ усна) |
50 бодови |
|||||||||||||||||||
17.3 |
Активност, учество, резултати од вежби |
20 бодови |
|||||||||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||
од 50 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||
од 60 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||
од 70 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||
од 80 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||
од 90 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Присуство на предавања и изработени вежби |
|||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски, англиски |
|||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |
|||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||
22.1 |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||
|
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||||||||
1. |
R. Heinich, M. Molenda, J. Russel, S. Smaldino |
Instrumental Media and Technologies for Learning, (Превод на српско-хрватски јазик) |
Prentice-Hall Inc., USA |
1999 |
|||||||||||||||||
2. |
Norbert J. Pienta, Melanie M. Cooper and Thomas J. Greenbowe |
Chemist’s Guide to Effective Teaching |
Prentice-Hall Inc., Series in Educational Inovations USA |
2005 |
|||||||||||||||||
3. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
22.2 |
Дополнителна литература |
||||||||||||||||||||
|
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||||||||
1. |
|
Најразлични web страници со апликации за хемиското образование и за далечинско учење хемија. |
|
|
|||||||||||||||||
2. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
3. |
|
|
|
|