1. |
Наслов на наставниот предмет |
ХОСПИТАЦИИ |
||||||||||||||||
2. |
Код |
ХМ-816 |
||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Хемија (наставна хемија) |
||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија |
||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
прв |
||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
IV/VIII |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
6 |
|||||||||||||
8. |
Наставник |
доц. д-р Марина Стојановска |
||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Општа методика во хемијата, Специјална методика во хемијата, Методика на хемиското експериментирање I |
||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Стекнување на вештини за изведување на настава со ученици во училиште. |
|||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: Анализа на наставните планови и програми по хемија (деветгодишно основно, реформирано гимназиско и средно стручно образование). Анализа на учебната и друга литература за хемиско образование. Следење и анализа на различни типови часови по хемија реализирани од професори во средните училишта. Планирање и организација за наставен час по хемија. Вежби: Следење и анализа на различни типови часови по хемија; Изработка на дневна подготовка и реализација на наставен час за обработка на ново градиво во средно училиште; Изработка на дневна подготовка и реализација на наставен час за утврдување на знаењата во средно училиште; Изработка на дневна подготовка и реализација на наставен час за лабораториска работа во средно училиште; Изработка на дневна подготовка и реализација на наставен час за групна работа во средно училиште; Изработка на дневна подготовка и реализација на рекреативен наставен час во средно училиште; Изработка на дневна подготовка и реализација на наставен час со примена на графички организатори во средно училиште. |
|||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: следење на наставни часови, аудиториски вежби, проектни задачи, семинарски работи, самостојно учење |
|||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
180 |
||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
2+4+0 (предавања 30 часови, аудиториски вежби и семинари 60 часови) |
||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
||||||||||||||
15.2. |
Вежби |
60 часови |
||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
30 часови |
||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
30 часови |
||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
40 бодови |
||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писм./ усна) |
бодови |
||||||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
60 бодови |
||||||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Присуство на предавања и изработени вежби |
||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |
||||||||||||||||
22.
|
Литература |
|||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||
Ред. број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||||||
1. |
R. Dragić |
Metodika nastave hemije |
Svijetlost, Sarajevo |
1973 |
||||||||||||||
2. |
M. Sikirica |
Metodika nastave kemije |
Školska knjiga, Zagreb |
2003 |
||||||||||||||
3. |
|
актуелни учебници по хемија за средно и основно образование |
|
|
||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|||||||||||||||||
Ред. број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||||||
1. |
В. Петрушевски, М. Најдоски |
Експериментот во наставата по хемија I |
Магор, Скопје |
2000 |
||||||||||||||
2. |
М. Најдоски , В. Петрушевски |
Експериментот во наставата по хемија II |
Магор, Скопје |
2002 |
||||||||||||||
3. |
R. Halasi, M. Hesler |
Metodika nastave hemije i demonstracioni ogledi |
Naucna kniga, Beograd |
1976 |